مطالب اینترنتی
صفحه نخست         تماس با مدیر         پست الکترونیک        RSS         ATOM
 
 


کارهایی که نباید هنگام ناراضی بودن از یک شغل انجام داد

خبرگزاری آریا – اگر از شرایط شغلیتان راضی نیستید، می توانید با رئیستان مشورت کرده، به فکر ایجاد تغییراتی بوده یا حتی به دنبال کار جدیدی باشید. اما انجام دادن برخی کارها می تواند شانس پیدا کردن شغل جدید یا بهبود شغل قبلی را تا حد زیادی کاهش دهد.
در ادامه مقاله به سه مورد از این کارها اشاره کرده ایم:
اهمیت ندادن به کار و همکاران
لازم نیست با همکارانی که از آنها چندان خوشتان نمی آید وارد رابطه ای عمیق شوید اما نباید احساساتان نسبت به محیط کار را با احترامی به دیگران نشان دهید.
برای مثال شما نمی توانید هر روز با سی دقیقه تاخیر به سرکار بروید. یا اینکه کارها را سرسری گرفته و با بی دقتی انجام دهید. این رفتارها نه تنها روی اطرافیان بلکه روی شما نیز تاثیر گذار خواهد بود. به یاد داشته باشید که در صورت پیدا کردن شغل جدید، همکاران فعلی به عنوان منبع ارزیابی شما شناخته خواهند شد. طبیعتا تمامی آنها در نارضیاتی شما نقش ندارند، پس خالی کردن خشمتان بر سر آنها تصویری از یک همکار خشمگین بدون منطق از شما می سازد.
از طرف دیگر اگر آنها را مقصر را می دانید، سعی کنید از این روش به عنوان راهی برای کنترل خشم و کنار آمدن با افراد چالش برانگیز استفاده کنید.
2. از جستجو برای شغل جدید خودداری نکنید
احتمالا گاهی اوقات فکر می کنید نمی توانید از شر کار فعلی خلاص شوید چون هنگام رفتن به خانه آنقدر خسته اید که دیگر نای گشتن به دنبال یک کار جدید را ندارید. البته این حرف قابل درک است اما مشکل اینجاست که کس دیگری اینکار را برای شما نخواهد کرد و اگر زحمت گذشتن به دنبال یک کار جدید را به خود ندهید باید سال های سال در شغل فعلی مشغول به کار باشید.
با محدودکردن ساعت گشتن به دنبال یک کار جدید به سه ساعت در هفته، اینکار ساده تر شده و به زودی متوجه می شوید که داشتن یک برنامه منظم زمانی نه تنها در زمینه جستجو ی شغل بلکه برای انجام کارهای دیگر در اوقات فراغت نیز مفید خواهد بود.
3. این مساله را با دیگران در میان بگذارید
ممکن است با خود فکر کنید که نباید این مساله را با افراد دیگر و بویژه همکارانتان در میان بگذارید، چون ممکن است در آینده از آن سوء استفاده کنند، اما واقعیت این است که با پر شدن ظرفیت ممکن است یکباره این نفرت جمع شده در مکان و زمانی که نباید طغیان کند
علاوه بر این نگه داشتن این احساس منفی درخودتان سودی ندارد، اگرچه ممکن است فکر کنید دیگران حوصله گوش دادن به مشکلات شخصی را ندارند، اما بهتر است به آنها اعتماد کرده و مشکلاتتان را با افراد باتجربه تر در میان بگذارید؛ ممکن است آنها قبلا با این چالش ها مواجه شده و راه حل های مناسبی را پیش پای شما بگذارند.



لینک منبع

مطلب کارهایی که نباید هنگام ناراضی بودن از یک شغل انجام داد در سایت مفیدستان.


لینک منبع و پست :کارهایی که نباید هنگام ناراضی بودن از یک شغل انجام داد
http://mofidestan.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%d9%8a%d9%8a-%da%a9%d9%87-%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%af-%d9%87%d9%86%da%af%d8%a7%d9%85-%d9%86%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%b6%d9%8a-%d8%a8%d9%88%d8%af%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d9%8a/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



وب سایت برسام: آیا در کسب و کار خود از بازاریابی در اینستاگرام استفاده می کنید؟ تمایل دارید با روش های خلاقانه و جذاب بازاریابی در اینستاگرام کسب و کارها آشنا شوید؟

در حال حاضر از اینستاگرام به عنوان پرنفوذترین شبکه اجتماعی میان مردم یاد می شود که برندها می توانند با استفاده صحیح از این پلتفرم، جایگاه مردمی خود را ارتقا داده و بعد از افزایش محبوبیت برند خود، درآمد بالایی را برای خود بدست آورند.

در صورت استفاده از اینستاگرام و با توجه به خصوصیت های منحصربفردی که این شبکه اجتماعی در اختیارتان قرار می دهد شما می توانید برند خود را نسبت به دیگر رقبایتان برجسته تر جلوه داده و تاثیر به یاد ماندنی بر روی ذهن هواداران و مشتریان خود بگذارید.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ۴ مدل استفاده شده خلاق و موفق در جهت استفاده از بازاریابی در اینستاگرام در کسب وکار آشنا کنیم.

۱- راه اندازی حراجی با استفاده از کاتالوگ و تصاویر محصولات

دوست دارید کاربران اینستاگرام محصولات شما را مرور کنند و در انتها از شما خرید کنند؟

شرکت IKEA از جمله شرکت هایی است که در اینستاگرام حضور فعالی داشته و توانسته با استفاده از خصوصیت تگ ها بر روی تصاویر، کاتالوگ کاملی از محصولات خود را بر روی اینستاگرام راه اندازی کرده و در دسترس کاربران قرار دهد.

روش‌های خلاق بازاریابی در اینستاگرام

در صورتیکه کاتالوگ خدمات و محصولات برند خود را بر روی اینستاگرام منتشر کنید، شما می توانید کاربرانی را که در این شبکه اجتماعی مشغول مرور صفحات هستند به سمت محصولات مورد نظرتان هدایت نموده و آنها را با محصولات و خدمات برند خود آشنا سازید.

با استفاده از این استراتژی بازاریابی در اینستاگرام و همچنین صرف وقت و کمی صبر قادر خواهید بود که بیشترین بهره را در بازاریابی برندتان بدست آورید

در ابتدا، باید برای هر دسته بندی محصولات خود، ایمیل های مجزایی را ایجاد نمایید و از آن به جهت راه اندازی حساب کاربری مجزا برای هر دسته بندی در اینستاگرام استفاده نمایید
سپس مشخصات محصولات طبقه بندی شده خود را به همراه تصاویرشان در صفحه مربوطه در اینستاگرام بارگذاری کنید.
در انتها و در قسمت بیوگرافی حساب کاربریتان، لینک مستقیم مربوط به خرید محصولات را قرار دهید تا کاربر به راحتی وارد صفحه مربوط به آن دسته محصولات مورد نظر خود گردد.

به عنوان مثال اگر شما فروشنده ساعت هستید می توانید برای برندتان ۳ حساب کاربری با عنوان مردانه، زنانه و بچه گانه به همراه نام برند ایجاد نموده و بعد از بارگذاری مشخصات و تصاویر مربوطه، لینک مستقیم مربوط به صفحه هرکدام از دسته بندی ها را در قسمت بیوگرافی قرار دهید.

روش‌های خلاق بازاریابی در اینستاگرام


۲- ایجاد ارزش برند با استفاده از انتشار پیام ساده

هنگامیکه سخاوت و بخشندگی در کنار یک استراتژی اجتماعی قوی قرار می گیرد، ارزش فوق العاده زیادی را برای برند به همراه خواهد داشت.

زمانیکه شرکت مرسدس بنز با نیت سخاوتمندانه کمپینی با استفاده از هشتگ #MBSecretSanta راه اندازی نمود در انتها این شرکت با ترکیبی از کامنت ها و پیام های دایرکت، هزاران کادو برای دوستان فالوورهای خود ارسال نمود.

روش‌های خلاق بازاریابی در اینستاگرام

این حرکت مرسدس بنز باعث شد تا این برند بتواند با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار نموده و در نتیجه رابطه خود را با مشتریان موجود تقویت کند و همچنین مشتریان بالقوه را جذب نماید.

لزوماً نیاز نیست که بودجه زیادی در اختیار داشته باشید و برای هزاران نفر هدیه ای ارسال نمایید.

می توانید اقلام کوچکی را انتخاب نموده و با آنها کاربران خود را شگفت زده کنید و خاطرات خوبی را برای آنها بجا بگذارید.

برای این مورد می توان سایت تخفیفان را مثال زد که برای کاربرانی که آدرس ایمیل خود و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب می کنند یک لیوان و ماگ چاپ شده بصورت رایگان برای آنها ارسال می کند

برای این منظور کافیست پستی در اینستاگرام خود منتشر نموده و از کاربران بخواهید که برایتان کامنت گذاشته و با اینکار شانس خود را امتحان کنند. سپس شما می توانید کاربر خوش شانس را انتخاب نموده و یک پیام دایرکت برای او ارسال نمایید و هدیه خود را برایش ارسال کنید.

روش‌های خلاق بازاریابی در اینستاگرام
۳- با استفاده از برچسب ها به کاربران اجازه حضور در ماجراها را بدهید

مهمترین هدف ظهور اینستاگرام فراهم سازی محیطی برای کاربران بود تا بتوانند خاطرات تصویری روزمره خود را ثبت کنند و همچنین، بتوانند داستان سرایی قوی داشته باشند.

شرکت Oldspice یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید محصولات بهداشتی در اینستاگرام بسیار فعال بوده و بصورت فراوان از تکنیک داستان سازی تصویری استفاده می کند که تا امروز تاثیر فوق العاده ای از آن دریافت نموده است.

روش‌های خلاق بازاریابی در اینستاگرام
برای آنکه شما هم از این مدل موفق در بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید، کافیست که در ابتدا با طرح یک داستان مرتبط و جذاب و اشتراک آن میان کاربرانتان، آنها را به کمپین خود دعوت کنید. می توانید با انتخاب یک تیتر جذاب و بیان ” انتخاب یک ماجراجویی” مخاطبین خود را ترقیب به ادامه مطلب و آشنایی بیشتر با کمپین خود کنید. سپس از آنها بخواهید تا تصاویر خود را که با این موضوع همخوانی دارد همراه با هشتگ مربوطه و معرفی شده میان کاربران خود منتشر نماید.

این فرآیند باعث می شود تا دیگر کاربران بواسطه هشتگ های مندرج شده با تصاویر و فیلم های منتشر شده توسط دیگر کاربران آشنا شوند. این روش عالی ترین موردی است که باعث توسعه برند شما خواهد شد و کاربران شما را نیز درگیر برند شما خواهد کرد.


۴- تصاویر بزرگ خود را بصورت خلاقانه منتشر کنید

یکی از روش های زیبایی که می توانید از آن استفاده کنید و نتیجه خوبی هم دریافت کنید انتشار یک تصویر بصورت خلاقانه است. شاید در صفحات زیادی دیده باشید که یک تصویر بزرگ به چند تصویر کوچکتر تقسیم شده و در طی چند پست منتشر شده و فضای جالبی را پدید آورده است.

ممکنه که استفاده از این روش رو در صفحات مربوط به برندهای غذایی به کرات دیده باشید.

به عنوان مثال برند Reynolds در یک بازه زمانی مشخص تصاویر و فایل های ویدیویی از یک میز منحصربفرد را به انتشار گذاشت که شامل ۲۱ پست بود که هر کدام مربوط به یک نوع از غذاهای خود بود که در هر قسمت توضیحات مربوط به آن غذا ارائه شده بود.

روش‌های خلاق بازاریابی در اینستاگرام
این کمپین جدای از هر چیزی، جذابیت فوق العاده ای برای مخاطبین خواهد داشت که به توسعه برند Reynolds کمک شایانی می کند و ترافیک فوق العاده ای را به سمت وب سایت این برند سرازیر می کند.

به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این مدل کمپین در بازاریابی اینترنتی خود، در ابتدا باید محتوای با کیفیتی در رابطه با محصولات برند خود داشته باشید تا آنها را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

هنگامیکه می خواهید یک تصویر در مقیاس بزرگ را در صفحه خود منتشر کنید، توجه داشته باشید که باید آنرا با دقت برش دهید و پشت سر هم در صفحه برند خود منتشر کنید تا هنگام انتشار در فضای اصلی مربوط به خود قرار بگیرند.

در انتها، باید توضیحی مناسب برای هر قسمت برش خورده تصویر خود قرار دهید تا مشتری با بررسی آن به سایت شما مراجعه نموده و علاوه بر ایجاد ترافیک مناسب، فروش خود را افزایش دهید.

نتیجه گیری:

از آنجاییکه شبکه اجتماعی اینستاگرام پتانسیل بالایی در نمایش و بهتر دیده شدن کاربران دارد، در حال حاضر برندهای زیادی بازاریابی اینترنتی خود را بر روی بستر این شبکه قرار داده اند و نتایج فوق العاده خوبی هم بدست آورده اند.

اگر میخواهید محصولات خود را در معرض دید افراد زیادی قرار دهید و بازخورد خوبی داشته باشید، پیشنهاد کارشناسان ما به شما استفاده بهینه از اینستاگرام در راستای بازاریابی اینترنتی برندتان می باشد. پس وقت را از دست ندهید و همین امروز شروع به برنامه ریزی و طراحی کمپین برای افزایش فروش برندتان کنید.



لینک منبع

مطلب روش‌های خلاق بازاریابی در اینستاگرام در سایت مفیدستان.


لینک منبع و پست :روش‌های خلاق بازاریابی در اینستاگرام
http://mofidestan.ir/%d8%b1%d9%88%d8%b4%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : نویسنده
نویسندگان
جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

                    
 
 
 
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو